Du fortjener hverken tankene eller tekstene mine

Og hver gang jeg forsøker lukke øynene er du der, noen ganger stryker du meg over ryggen over hoftene over rumpa, andre ganger er du der i form av en tanke som sier at jeg må bli tynnere, må bli tynnere, hadde jeg bare vært tynnere så hadde du ligget her ved meg nå, hadde du strøket meg over ryggen over hoftene over rumpa, men du er ikke her og jeg forsøker lukke øynene på nytt og vi sitter ved kjøkkenbordet ditt og du ser på meg og øynene dine er store og brune og varme og du ser gjennom meg og alle mine porter faller ned og jeg er naken for deg nå, du holder hjertet mitt i hendene dine og jeg er et skjelvende løvblad, men øynene dine er varme og hendene dine er trygge og hjertet mitt ligger trygt og portene mine har falt og der ligger hjertet mitt og det banker fortsatt og her sitter jeg naken og du har meg nå, helt og fullt, for du har hjertet mitt i hendene dine, men du har ikke det, for jeg åpner øynene og du er ikke her, her finnes bare jeg, i ei enkeltseng på 90 cm og du kommer aldri til å være her, her finnes bare jeg og la meg få kysse deg en aller siste gang

En kommentar om “Du fortjener hverken tankene eller tekstene mine

Legg igjen en kommentar

