Kom nærmere

https://open.spotify.com/track/1lmyD6olLDWFAn35iIEoKe

Og jeg klamrer meg til deg og grepet mitt er så fast så fast så fast, ikke forlat meg, bare bli her litt til, i armene mine, la meg være her litt til, i armene dine, ikke forlat meg før dette behovet for nærhet har forlatt meg, og hud møter hud møter mer hud og kan vi komme nærmere hverandre nå, hvor mange prosent av huden til to mennesker kan være i kontakt samtidig, hvor nær kan to mennesker komme hverandre, kan du komme nærmere meg, jeg vil at du skal komme nærmere meg, slipp aldri taket, i alle fall ikke ennå, og hvorfor dette behovet, egentlig, finnes det en kvote for kroppskontakt som må fylles, kan den i så fall noen gang bli overfylt, er det mulig å bli forsynt på nærhet, kan du komme nærmere meg, jeg vil at du skal komme nærmere meg, hold meg hardere, gi meg mer, hjerteslagene mine gir gjenlyd i hodet nå, jeg er ikke forsynt på nærhet, jeg kjenner hjerteslagene dine nå, for bryst møter bryst og vi er så nære så nære så nære nå, og kan du komme nærmere meg, jeg vil at du skal komme nærmere meg.

Legg igjen en kommentar

