Aside

Jeg hører på plata fordi låt fire og fem er såre og enkle. De får meg til å ville grine eller sove. Låt seks, de synger lose yourself to Dance. Jeg var flink til det en gang, til å gi meg hen, til å danse vilt og uhemmet, jeg var faen så god på det. Låt seks, de synger lose yourself to Dance, og det gjør jævlig vondt, for jeg vet ikke lenger hvordan å danse, jeg vet ikke hvordan å gi meg hen, ikke en gang når promillen har besteget 1 og hemningene skal være long gone vet jeg hvordan å gi meg hen til dansen. Men jeg husker følelsen av dance. Den som rommet meg selv og euforien og ingenting annet enn det.

Legg igjen en kommentar

