Morten-klemmer

Vi stod på Oslo s og sa hadebra, når møtes vi neste gang egentlig, er det lenge til, neida det er ikke så lenge til, hils solveig, jeg er glad i deg, få en siste klem a. Jeg fikk klem og den var hard og varm og god og den varte i fire sekunder mer enn en klem vanligvis gjør. Vi snudde oss for å gå i hver vår retning og vi gjorde det. To meter gikk vi, i hver vår retning, før jeg snudde meg, for herregud, jeg måtte ha en klem til. Du snudde deg også, og like etterpå stod jeg på tå med armene dine rundt meg, nesen min var plantet i halsgropen din, og jeg trakk duften av deg dypt ned i lungene. Pusta trygghet, klemte trygghet, var trygg.

Det var den siste klemmen jeg fikk før du døde. Og den beste.

Koseklemmer
Bamseklemmer
Morten-klemmer

Jeg savner deg.

2 kommentarer om “Morten-klemmer

Legg igjen en kommentar

