jeg er i hellas og det er fint




(denne lille jenta dansa for alle i restauranten på eget initiativ og det var så vakkert)

 


(fin lillesøster)


(har meldt meg inn i auf)

har lest ut «L» av erlend loe (bra bok, bra mann) og «tilstrekkelig vakkert» av synne sun løes, spiser feit mat mens jeg ligger på solsenga med (i følge samfunnet) 20 kilo for mye, uten å mukke, har blitt styggbrun, savner elisabeth og kristin så mye at det svir, gleder meg til å komme hjem. tar det rolig og har det bra.

når jeg kommer hjem:
raumarock (uten billetter men med alkohol)
øyafestivalen
berlin sammen med lynskarpe, flinke, fantastiske solveig

livet mitt, ass
hva skjedde
hvordan ble det så bra

jeg mener hallo jeg gleder meg til skolestart(???)
historie og filosofi
sosiologi
psykologi

ingen geografi, ingen naturfag ingen engelsk
men <3norsk<3

og eo eo eo (elevorganisasjonen) for alle penga (krefter)

hei hipp hurra for livet

En kommentar om “jeg er i hellas og det er fint

Legg igjen en kommentar

