januar 2012

ligger i senga under hvitt pelspledd. klokka er ikke mange og jeg skal legge meg tidlig fordi jeg er så trøtt og så inderlig trenger å sove ordentlig ut. kroppen må hvile, men i det jeg legger hodet på puta, bestemmer det seg for å nekte, bare fordi det kan. som alltid. så jeg går ut og hører på den musikken her og går og går uten stopp. alle sier at på himmelen er det nordlys, men når jeg kikker opp så blir jeg bare blenda av gatelys. og bassen dunker og dunker i hodet mens jeg innser at jeg har gått i sirkel, at jeg har endt opp på akkurat samme sted som jeg starta på.

og når jeg barberer leggene så kutter jeg meg, og når jeg farger håret så blir det ikke sånn som jeg vil ha det. og jeg orker ikke dra på trening selv om jeg har lovet meg selv å dra, og leksene jeg skulle bruke dagen på har jeg ikke engang vurdert å sette igang med. alle er så forbanna lykkelige, og jeg er bare stuck i det svarte tomrommet.

og hva faen er det som er utenfor universet? hva består ingenting av?

Legg igjen en kommentar

