herregud dette er så bra

jeg er litt for tjukk men det gjør ikke noe og jeg gleder meg til mye og det kribler i magen uten grunn og jeg har elisabeth og kristin og hanne nært til brystet og jeg har ingen gutt, men likevel blir det alltid helg etter fem dager skole og jeg drar på trening og det er ikke så ille og jeg hører på stygg listepop og synes det er fint og jeg skal på øya og forhåpentligvis på andre festivaler og andre bra turer og jeg er varm og rosa på en bra måte på innsiden og det finnes så mye håp at jeg tror jeg eksploderer

3 kommentarer om “herregud dette er så bra

Legg igjen en kommentar

