…tittei

skal fortsette å blogge. har ikke bestemt meg for om jeg skal tenke «faen ta jantelovidiotene som prøver å bryte meg ned, jeg skriver og gjør det jeg vil» eller «jeg skriver en blogg om de fine tingene sånn at alle kan like meg, da» (kanskje jeg kommer til å like meg selv bedre om jeg gjør det også?), men jeg føler meg litt fram tror jeg, også ser vi hvor jeg ender opp. hva synes dere jeg burde tenke/hva skal jeg skrive om?

mens vi prøver å komme frem til noe, vil bloggen fortsette i rollen som min lille dagbok
for jeg trenger å ha noe å gjøre på når klokka er to om natta og tankene blir for mange

siden sist har jeg
farga håret rødt
gått mye i svarte klær
blitt sett og fått hjelp
ledd
blitt flink til å male leppene røde (ofte)
hatt så vondt at det har vært vanskelig å puste
begynt å bruke badekaret
malt mange bilder
og gjort mye annet som jeg ikke vet om gir mening eller ikke

hva har dere gjort siden sist?


på julaften i 99 hadde jeg på meg disse sokkene fordi jeg hadde lyst (selv om mamma sa jeg ikke burde). synes alle skal bli flinkere på å gjøre det som føles riktig selv om det ikke er greit i følge regler og normer og jantelover og andres meninger.

Legg igjen en kommentar

