følelsesløs

skole jobb skole jobb skole jobb kanskje litt lekser mye mat kanskje litt trening. smil her tåre der. rundt og rundt og over again and again and again. det er a4 å kalle det a4 men det er faen meg det det er.

vurderer å bli slank. vurderer det hver eneste kveld etter at jeg har spist 12930274928 kalorier for mange.  herregud jeg kødderikke heter det vær eller hver. idiotene på facebook mindfucker meg. dessuten vet jeg ikke om det heter liker eller likar på nynorsk lengre heller. herregud. verden. raser. sammen.

Har ikke vært hjemme siden sommerferien. hører ikke til her savner alt som finns alt som var.

og likevel så gir jeg faen. mangel på kunnskap og forståelse.

Legg igjen en kommentar

