«Dagis»

Onsdag 05.01.2005
I dag va i på skulinj. Å i he bynt å tænkt mykje mær på skilsmisså, d e trist. na dagboka her he i fått mæ Marina, å d verka som at Marina vel vare vænn mæ me å d e jo kjempe bra. …Mæn i e ei ganske bestemt jænte, så me fer sjå om vænskape hæl.

Søndag 09.01.2005

11.01.2005
No skal eg snart på skulen.. Og i dag beggyner turn på igjen og det gler eg meg til for og turne er nesten det beste som fins nesten. I natt drømte eg at eg hadde ein hest inne i leiligheten til pappa. den var fin. På fredag skal eg kansje til Marte. Marte er ❤ kul. Og i drømmen skulle eg til og ringe Ina om ho ville sjå hesten så vokna eg.

31.01.2005
… I he vore på barnetrim me lækte na kort læken , åsså spælla me hjørne fotball I skåra 1 mål tenk d da i va på lag mæ Magnus og martin. Å i skåra

Kooz Sunniva

5 kommentarer om “«Dagis»

Legg igjen en kommentar

