Et innlegg om dere

Fine mennesker.

Favorittsangene deres:
The Climb – Miley Cyrus
Gubben i lådan – Daniel Adams-Ray
Noe av kiss eller Alice Cooper
Small – JJ Heller
Skyscraper – Demi Lovato
Collide – Howie Day
Like we used to – A rocket to the moon
Bedshaped – Keane
Hearts Grown Cold – Nazareth

Forje gang dere gråt:
I går
I forrigårs, fordi jeg bare er sånn.
I vår.
Idag, fordi jeg følte meg mislykket.
En måned siden. Jeg gråt av lykke.
Husker ikke.
En uke siden, fordi verden er et jævlig sted.
Idag, fordi jeg kanskje er verdens mest følsomme person, og fordi ting kan være så urettferdige.

Sist gang dere hadde sommerfugler i magen var:
Igår.
Idag.
Idag.
Lørdag, fordi det er favorittdagen min.
Forrige uke.
Alt for lenge siden.
Da jeg sist var lykkelig – alt for lenge siden.
Idag, fordi jeg kanskje snart skal få en liten valp og fordi jeg gledet meg over å ha en venninne som er like glad i hund som meg, og at jeg endelig har noen å snakke om det med.

En bra blogg:
Ulrikke Lund
Andrea Badendyck
Karoline Berget
Linniiiex2
Livingdoll

Deres blogger:
isi.blogg.no
annmariih.blogg.no
anhes.blogg.no

Det dere tenker på før dere sovner:
At jeg er takknemlig.
Ingenting. Forskjellig.
Morgendagen.
På alt som bekymrer meg og alt jeg har å grue meg til.
Alt mulig..
Mitt depressive kjærlighetsliv,
Hvorfor jeg ikke har oppnådd noe. Hvorfor jeg kommer til å ende opp alene.
Hva jeg må gjøre for at morgendagen skal bli bra.

Når dere våkner tenker dere på:
At jeg ikke vil stå opp for å dra på skolen. Helg: Hva skal jeg idag?
Å samle viljen min, sånn at jeg kan holde meg våken.
At jeg håper det blir en bra dag.
Faen, vil sove lengre.
At denne dagen kanskje er en bra en.
At jeg ikke får ligge i verdens beste armkrok på noen timer, og at jeg må gjøre noe nyttig for at dagen ikke skal være bortkastet.

Dere våkner
Fordi jeg må eller fordi jeg gleder meg til noe.
Fordi jeg elsker vennene mine og familien min.
For å gjøre andre lykkelige.
Fordi jeg må, vil sjeldent stå opp hvis ikke jeg vet at jeg har en fantastisk dag foran meg.
Mest fordi jeg må,
Ingen vet hvorfor.
For Familien min. Lillesøstra mi. Venne mine. De som virkelig betyr noe.
Fordi jeg må lære meg å sette pris på hvor heldig jeg er som har alt jeg trenger, og fordi jeg vet at mange ville gitt livet sitt for det jeg har.

Legg igjen en kommentar

