spørsmålstegn

Tenker egentlig sjeldent over at det faktisk finnes mennesker der ute som leser tankerabbelet jeg poster her inne. Men slik er det altså. Også lurer jeg da, vet du

hvem er du
hvor bor du
hvordan havna du her
hva er yndlingssangen din
når gråt du sist (hvorfor hvis du vil)
når hadde du sommerfugler i magen sist(hvorfor hvis du vil)
en bra blogg
din blogg
hva tenker du på før du sover
når du vokner
hvorfor våkner du i det hele tatt

osvosv. fortell da. vil vite om dere og lære flere mennesker å kjenne!

9 kommentarer om “spørsmålstegn

  1. gry
    hos mamma og hos pappa
    havna her fordi du fikk ny blogg, og har lest bloggen din sia åttende(?)
    The Climb
    gråt sist i går
    hadde sommerfugler i magen i går
    Ulrikke Lund
    isi 😛
    tenker på at jeg er takknemlig
    tenker at jeg ikke vil stå opp og gå på skolen/helg: hva skal jeg i dag
    våkner fordi jeg må eller fordi jeg gleder meg til noe

  2. vil ikje sei ka i heite
    bor hæme
    fordi i lika bloggen din
    har så altfor mange, men for øyeblekke så e de GUBBEN I LÅDAN<3
    huska kje hælt.. sekkert i forrigårs.. huska heller ikje koffår i grein. men e baærre slek.
    sommærfugla hadde i idag.
    andrea badendyck
    tenke ikkje på nåkkæ ,forskjelle
    våknæ ferde i ælska vænnan mine å familien minj:)

  3. sos
    Molde
    Facebook, tror i
    Kan ikke bestemme, men nokka av KISS eller Alice Cooper
    Vår
    I dag
    sunnisabb.wordpress.com
    Har ikke
    Morgendagen
    Prøve bare å samle nok vilje til å holde meg våken
    Gjøre andre lykkelig

  4. Silje, ditt «favoritt» søskenbarn! ^^,
    Oslo
    Havnet her fordi jeg er så utrolig glad i deg, og vi snakker ikke så ofte sammen så da er det fint å kunne lese litt om hva som skjer i livet ditt og hva du tenker. 🙂
    Small – JJ Heller
    I dag, følte meg mislykket
    Lørdag, bare fordi det er favoritt dagen min
    karolineberget.blogg.no
    Har ikke
    På alt som bekymrer meg og alt jeg har å grue meg til
    At jeg håper det blir en bra dag
    Fordi jeg må, vil sjeldent stå opp hvis ikke jeg vet at jeg har en fantastisk dag foran meg.

  5. Ann mari
    hustad
    les bloggen din fordi du skriv utrolig bra!
    atm skyscraper
    1 månde siden elns, gråt av lykke
    forrige uke elns
    mange dee
    annmariih.blogg.no
    alt mulig..
    faen, vil sove lengre
    mest fordi i må(skule)

  6. karoline
    molde
    lenge sia, dont remember
    collide
    cant remember
    altfor lenge sia
    linniiie!
    nada
    mitt depressive kjærlighetsliv
    7
    ingen veit

  7. oda
    molde
    igjennom andre blogga der du hadde link!
    like we used to – a rocket to the moon
    ei uke sia. fordi verden e som regel et jævlig sted.
    sist gang i hadde sommerfugla va da i va lykkelig. dvs, altfor lenge sia
    linniiie
    har ikke foreløpig
    koffor i ikke har oppnådd nokka, koffor i kommer te å ende opp aleine
    kanskje det e en bra dag
    for familien min. lillesøstra mi. vennan mine. dem som virkelig betyr nokka

  8. Andrea.
    Bergset, en av de beste stedene på jorden.
    Husker ikke hvordan jeg havnet her, for det er veldig lenge siden.
    Åhh, det er så mange! Men Bedshaped av Keane, tror jeg. Eller Hearts Grown Cold av Nazareth.
    I dag faktisk, fordi at jeg er verdens mest følsomme person sikkert. Og fordi at ting kan være urettferdig noen ganger.
    I dag, fordi at jeg kanskje skal få en liten valp snart og fordi at jeg gledet meg over å ha en venninne som er like glad i hund som meg, og at jeg endelig har noen å prate med det om.
    Livingdoll. Din er også veldig verdt å nevne, elsker at du er så ærlig.
    anhes.blogg.no
    Hva jeg må gjøre for at morgendagen skal bli bra.
    At jeg ikke får ligge i verdens beste armkrok på noen timer, og at jeg må gjøre noe nyttig for at dagen ikke skal være bortkastet.
    Fordi at jeg må lære meg å sette pris på hvor heldig jeg er som har alt jeg trenger, og fordi at jeg vet at mange ville gitt livet sitt for det jeg har.

Legg igjen en kommentar

