redsel

Jobben min som guide skremmer vettet av meg. Er livredd akkurat nå. Redd for å snakke tysk, redd for å ikke ha kontroll, redd for at sommeren min skal kunne assosieres med denne følelsen av konstant redsel.

Vil hellers være fattig, fri og lykkelig.

 

Det er skremmende å måtte ta et monstersteg inn i den voksne virkeligheten.

2 kommentarer om “redsel

  1. Lykke til med sommerjobb, Sunniva! 🙂
    Har troen på at du vil klare deg kjempebra! Finnes ikke mange sommerjobber som passer bedre for deg enn denne. 😉 Skjønner godt at det er skremmende, jeg var selv spent og nervøs når jeg skulle begynne i min alle første jobb. Men det kommer nok til å gå mye bedre enn du frykter! 😉

    Gratulerer med 6’ern, du er så flink! 🙂 God sommer og stor klem fra meg.

Legg igjen en kommentar

